Welkom..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu Welkom..! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu

Welkom..!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Heej Allemaal,
In maart dit jaar ga ik voor 3 1/2 maand stage lopen in Suriname. Hier heb ik onwijs veel zin in. Er komt veel bij kijken maar er is ook al veel geregeld, laast heb ik mijn vaccinaties gehaald en binnenkort ga we ons visum ophalen in Amsterdam.

Ik ga samen met Marlon en Michelle stage lopen in Nieuw Nickerie. We gaan als verpleegkundige daar stage lopen in het enigste streekziekenhuis van het land, streekziekenhuis Nickerie. Want na Paramaribo waar veel ziekenhuizen zitten, bevindt zich zich verder geen ander ziekenhuis zich in Suriname enkel verpleegposten. Dit betekent natuurlijk ook dat we ver van Paramaribo afzitten, zo'n 300 km.. Pff die afstand afleggen vanuit Paramaribo over allemaal landweggetjes! Ik kijk er nu al naar uit;)
Ik heb er echt onwijs veel zin in, het is echt een droom voor mij die binnenkort uit komt.

Maar eerst moeten we nog enkele dingen regelen....

Kuss

  • 16 Januari 2008 - 12:41

    Marlon :

    Zoo... Jij nu ook eentje!! We gaan er een leuke tijd van maken!!

  • 16 Januari 2008 - 12:49

    Michelle:

    Heej Ilse, Ik moet nog steeds een site maken ga ik zeker nog wel doen hoor. Iedereen smeekt er om;)!!
    Morgen ga ik mijn spuiten halen ben benieuwd of ik er ook zoveel last van krijg. Ik hoop het natuurlijk niet:P. maar ja we zien wel.
    kus

  • 19 Januari 2008 - 15:34

    Eelco:

    Dit gaat een mooi avontuur voor je worden lieverd,ik weet zeker dat het een leerzame periode gaat worden. Ik stel alleen wel één voorwaarde: je moet me elke dag bellen ;)

    Liefs cootje

  • 29 Januari 2008 - 18:54

    Henny:

    hoi Ilse
    Leuke site is dit,ga er zeker gebruik van maken.Geniet van alle voorbereidingen. Het wordt vast super.
    groetjes.

  • 02 Maart 2008 - 18:33

    Aline En Dick:

    Hoi Ilse,
    Heel veel plezier in Suriname! We zullen je website af en toe bezoeken om te kijken hoe het je vergaat daar in de rimboe.

  • 11 Maart 2008 - 19:23

    Linda:

    hallo,
    gaaf man dat je over twee weekjes alweer naar suriname gaat.
    ik zou willen dat ik dat ook kon. marja helaas de stage tijdens de bbl is afgeschaft toen ik net was begonnen met de opleiding.
    ik ga zeker je website in de gaten houden. en van de rest natuurlijk ook allemaal dus ik zal het nog druk krijgen.
    geniet van de laatste weekjes in nederland.
    groetjes en veel plezier
    linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Hoi Hoi, Ik ga stage lopen van 25 maart tot ongeveer 1 juli in Nieuw Nickerie in Suriname. Mijn stage vindt plaats in het streekziekenhuis Nickerie, ik zal daar werkzaam zijn als eind 3de jaar verpleegkundige. Ik ben onwijs enthousiast en heb er zin in.. Groetjes Ilse

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 36315

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 25 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: