Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi Hoi,
Ik ga stage lopen van 25 maart tot ongeveer 1 juli in Nieuw Nickerie in Suriname. Mijn stage vindt plaats in het streekziekenhuis Nickerie, ik zal daar werkzaam zijn als eind 3de jaar verpleegkundige. Ik ben onwijs enthousiast en heb er zin in..
Groetjes Ilse

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2008

Weer terug in Nederland

28 Juni 2008

Afscheid van Suriname!

21 Juni 2008

Trip naar Wonotobo vallen

10 Juni 2008

Trip naar Voltzberg!

24 Mei 2008

Bigi pan, kinderafdeling enz!
Ilse

Hoi Hoi, Ik ga stage lopen van 25 maart tot ongeveer 1 juli in Nieuw Nickerie in Suriname. Mijn stage vindt plaats in het streekziekenhuis Nickerie, ik zal daar werkzaam zijn als eind 3de jaar verpleegkundige. Ik ben onwijs enthousiast en heb er zin in.. Groetjes Ilse

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 36291

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 25 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: