Groepsfoto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu Groepsfoto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Sprik - WaarBenJij.nu

Groepsfoto

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

We zijn nu echt met de laatste voorbereidigen bezig. Gister zijn er op school groepsfoto's gemaakt van de buitenlandse stagiaires van 2008.. Erg leuk hoor alleen komen de foto's nog wel een heel jaar door de school te hangen;) heb mijn beste kleren dus maar aangetrokken haha

  • 24 Januari 2008 - 15:39

    Goeleke:

    Hey Ilse
    Zo nu de groepsfoto's gemaakt zijn vliegt de tijd voorbij en voor je het weet ben je in Suriname! De spanning begint te stijgen. Maar ik zal je zeker gaan volgen via deze site! Ik wil jou in iedergeval heel veel plezier, succes, en ervaringen toe wensen. Dat je daar samen met Michelle en Marlon een leuke leerzame tijd gaat hebben! Maar eerst nog een paar weekjes school voor het zover is!
    Groetjes xx

  • 25 Januari 2008 - 20:01

    Esther:

    Hee Ilse,
    Wat zijn we toch fotogeniek he!
    Ik wil je even veel succes wensen met de laatste voorbereidingen.
    Weet je al wat je in je koffertje gaat stoppen?
    Hou je site goed in de gaten zodat ik op de hoogte blijf van jullie avontuur!
    Nog eventjes school en dan gaat het beginnen!!:D
    Geniet ervan meis, maar dat zul je vast wel doen ;)
    We houden contact he als we met zn alle daar in de verte zitten!?
    Liefs, xx Esther

  • 27 Januari 2008 - 12:39

    Yvonne:

    Hoi Ilse!
    Half maart tot half juli ben ik ook in Nickerie! Als ik het zo zie op de waarbenjij.nuutjes zitten er heel wat mensen in die periode daar dus kan nog gezellig worden!!
    Heel veel succes met alle voorbereidingen en zie je daar ongetwijfeld! Ik heb uiteraard ook een waarbenjij.nu: yvonnevanbeek.waarbenjij.nu
    daaag

  • 05 Februari 2008 - 22:24

    Pieter Nijdam:

    als je al een beetje van de taal wilt weten kun je op onze site kijken www.tourgids.com en dan bij taal hier staat al wat gramatica de site is nog niet af maar je kunt al kijken ook de juiste koers staat er steeds op als jullie aan komen op zanderij vertrek ik met jullie vliegtuig hoop jullie dan nog te zien

  • 03 Maart 2008 - 10:48

    Doreen En Willem:

    Ilse,
    Je visum is binnen, nu nog alles bij elkaar scharrelen voor de reis en dan kunnen jullie vertrekken. Met z'n drieën gaan jullie het helemaal maken, dat weet ik zeker!!!
    hartelijke groet uit Schijdel van de fam. Scheepers

  • 14 Maart 2008 - 09:01

    Henk En Anny:

    Het is bijna zo ver nog de laaste voorbereidingen. We zijn heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan verlopen en we hebben de volste vertouwen in jullie dat het allemaal goed zal gaan verlopen. heel veel sucses met de laaste dingen die je nog moet doen. We zullen elkaar misschien nog wel zien en anders op schiphol.
    Groetjes vaan Henk en Anny ouders van Marlon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Hoi Hoi, Ik ga stage lopen van 25 maart tot ongeveer 1 juli in Nieuw Nickerie in Suriname. Mijn stage vindt plaats in het streekziekenhuis Nickerie, ik zal daar werkzaam zijn als eind 3de jaar verpleegkundige. Ik ben onwijs enthousiast en heb er zin in.. Groetjes Ilse

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 36312

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 25 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: